Uudised

Motivatsioonikuu ehk 4 nädala väljakutse!

Hei Spordisõbrad!

Oktoober on muutuste aeg - puulehed värvuvad kirjumaks ning päevad kisuvad hämaramaks. Mis Sa arvad, kui läheks sügisega kaasa ning võtame koos ette ühe muutuse?!
Koduklubi kuulutab oktoobri motivatsioonikuuks ehk 4 nädala väljakutse!

Oled pidevalt mõelnud, et sooviksid trenni minna, kuid ei tea, kust alustada? Rühmatrennides teistega higistamine ei ole sinu jaoks, kuid jõusaalis ei oska ka midagi teha?
Koduklubi aitab Sind! Tule registreeru end oktoobri muutujaks ning kõik muu jäta juba meie hooleks.

Kampaania sisu:
Muutuse kuu kestab 4 nädalat ning sisaldab 12 treeningpäeva (3x nädalas). Koduklubi personaaltreenerid - Mirko, Merilin, Jekaterina ja Villu - on hoolitsenud selle eest, et kõikidel nädalatel oleks Sinu trenn võimalikult efektiivne ja motiveeritud. Nende poolt koostatud treenngkavad viivad Sind soovitud eesmärgini.
Iga kord, kui Koduklubi uksest sisse astud, ootab Sind ees uus kava, uus algus ja uus muutumine! 

Kampaanias osalemine on TASUTA!
PS! Seda on küll raske uskuda, kuid lisaks sellele, premeerib Koduklubi kõiki tublisid, kes on regulaarselt trennilainele saanud ning kõik treeningkavad edukalt lõpetanud, põneva kingitusega!

Küsi lisainfot Koduklubi administraatorilt.

Sa ei pea olema parim, et alustada, Sa pead alustama, et olla parim! 

NB! Ära unusta teha enne ja pärast väljakutset kehaanalüüs, et kuu möödudes oma saavutusi näha.

Motivatsioonikuu
Loe edasi

HOIATUS!!! Viiruste kõrghooaeg on alanud!

Targad Bakterid

Pole ilmselt kellelegi võõras, kui tüütu on üks kogu pere jalust niitev haigus. Vähemalt nädal koduseinte vahele aheldatuna, olles nakkusohtlik ja mittetahetud kontakt teistele. Tüütu nohu ja köha ka peale aktiivse
haiguse seljatamis või oled alles eelmisest viirusest toibunud, mõni päeva end taas inimesena tundnud ja siis jälle uus tõbi kallal.

Kouklubil on mõned soovitused, kuidas haigestumist vältida. Lisaks sellistele ekstreemsetele võimalustele, nagu küüslauguga enese "ehtimine" leidub ka palju vähem veidramaid ja tõhusamaid viise oma immuunsüsteemi turgutada!

1. Tarbi rohkelt eriti tõhusaid toiduaineid! Parimad on vana hea küüslauk, ingver, sibul, punane päevakübar ja probiootikumid!
2. Väldi nikotiini, koffeiini, tühjasid kaloreid ja piira alkoholi manustamist! Need ained kurnavad organismi ja viivad vajalikke aineid välja ning nõrgestab kaitset haiguste vastu.
3. Naera!!! Naer turgutab organismi rakkude aktiivsust ja alandab stressitaset. Niiet lase rõõm häälekalt valla ja win-win ongi käes!
4.Tarbi juur- ja puuvilju, et tõsta antioksüdantide taset! Viimased aitavad võidelda haiguste ja nakkuste vastu. Head allikad on brokkoli, roheline pipar, apelsin, porgand, kiivi, papaia, arbuus, rohelised lehelised (spinat, kale jt.), lillkapsas ja maasikad.
5. Jälgi oma vitamiinide tarbimist! Kui arvad, et toidulauast ei pruugi kogu vajadust kätte saada, siis võta multivitamiine juurde!
6. Tee regulaarselt trenni ja ole füüsiliselt aktiivne! Sügisesed jooksud/jalutuskäigud ja treeningud Koduklubis.
7. Ole hoolas hügieenis! Pese käsi ikka jooksva vee ja seebiga ning minimaalselt 20 sekundit.
8. Säilita positiivne suhtumine! Turguta oma optimismi võttes aega hinnata meeldivaid asju oma elus ja proovi mitte liialt norutada negatiivsete mõtete juures.
9. Maga piisavalt! Soovituslikult iga öö 7-8 tundi. Uneaeg on teatavasti aeg, mil keha kõige efektiivsemalt paraneb ja uueneb.
10. Puhka ja alanda stressi! Näiteks külasta toredaid sõpru, jaluta, loe, kuula muusikat, tee uinakuid, võta sooja vanni, soorita sügava hingamise harjutusi või mediteeri.

Koduklubi saab Sind edukalt toetada poolte punktide toetamisel!

Näiteks tule proovi meie rühmatrenne! Neid on meil kuuel päeval nädalas ja koguni 12 erinevat valikut! Saame koos keha ja meelt turgutada joogaga, naerda ZUMBAT tantsides, higistada HIIT treeningus,
pingutada ja anda endast maksimum Kõht Selg Tuhar, TRX või Ringtreeningus.

Personaalne lähenemine meie majatreeneri Sulevi poolt on kättesaadav E 10:00-13:00, T 18:00- 21:00 ja K 12:00- 16:00.
Juba pelgalt tema muhe meel ja kohalolek saalis on stressi maandav. :)

Kui endiselt tundub, et põhjuseid või motivatsiooni treeningsaali tulemiseks napib, siis võta osa Koduklubi personaaltreeneri Mirko Miilitsa üleskutsest - jõuludeks elu parimasse vormi ehk #koosjouabrohkem! Palju positiivset tuge ja energiat on garanteeritud!

Mis siin enam kaaluda, alusta juba täna võitlusega tervema keha nimel!

Ülaltoodud kümnest soovitustest saad lugeda põhjalikumalt SIIT.

Loe edasi

KOOS JÕUAME ROHKEM!

Kui motivatsiooni napib, siis tule kaasa personaaltreeneri Mirko Miilitsa üleskutsega - jõuludeks elu parimasse vormi ehk #koosjouabrohkem!

Nii raske kui see ka pole, peame tunnistama, et suvi on läbi. Mõni agaram trennisõber kannatab veel väljas trenni teha, kuid paljud ilmselt ei ole veel näpistava külmaga harjunud ning toas diivanil on ju ka päris mõnus olla!

Treener Mirko kutsub aga kõiki kaasa lööma projektis #koosjouabrohkem, sest rahulolu ja mõnus olemine, mis tuleb eneseületamist nõudnud treeningust, on nakatav!

"Kas trennipiltide postitamine on edvistamine? Toidupiltide jagamine liigne? Kui nendel tegevustel on selge eesmärk, siis kindlasti mitte," on Mirko kindel.

Seega - alusta juba kohe ja sea endale eesmärk! Näiteks võiks selleks olla vähemalt 2 trenni nädalas ja 3 söögikorda päevas.

Kui oled valmis Mirko ja teistega ühinema, siis: postita pilt oma trennist või jaga head toiduideed facebookis või instagramis, kasutades hashtagi #koosjouabrohkem. Osalejatele on väljapandud isegi preemiad ;)

Loe Mirko üleskutsest ja näpunäidetest lisaks: http://mirkomiilits.ee/koos-jouab-rohkem-jouluks-paremasse…/

Koduklubi ootab kõiki jõusaali ja rühmetreeningutesse, et üheskoos oma eesmärgi poole liikuda!
Oleme avatud esmaspäevast reedeni 07st-22ni ja laupäeval-pühapäeval 09st 20ni!

Heida kõrvale vabandused ja ühine üleskutsega juba täna, jaga oma pilte ja kutsu ka teisi liituma, sest KOOS JÕUAB ROHKEM!

Loe edasi

Ühe euro eest lihastele valu!

Koduklubi spordisaal ootab tudengipäevade raames lõbusale treeningpäevale!

Kõik jõusaalid küsivad hiiglaslikku sissepääsutasu, mis tudengieelarve lõhki rebib? Telliskivi Koduklubi ootab kõiki üliõpilasi uudistama ja Tallinna Tudengipäevade raames võtma osa lahedast programmist, kust ei puudu isegi live-muusika. Kõike seda - 1 euro eest!

Seoses Tallinna Tudengipäevadega korraldab kõikide üliõpilaste meelispaigas Telliskivi Loomelinnakus asuv Koduklubi, põneva spordipäeva. Karta pole vaja, sest plaanis ei ole ümber koolistaadioni võidu joosta, kus viimastel meetritel hing paelaga kaelas ripub.

Kavas on erinevad jõu - ja meelelahutusprogrammid, mis võiks edasi kanda mõtet: trennitegemine pole ainult higi, veri ja pisarad. Eesmärgiks on muidugi ka see, et end auditoorimi kitsaste pinkide ja loengus kõlavate keeruliste teooriate jaoks korralikult ette valmistada.  “Treenimata ei jää unarusse jäänud lihasgrupid ega ka kumbki ajupool,” lubab Koduklubi juhataja Sjuzana.

Päeva teevad põnevaks imelised omaala spetsialistid ja lõbusad treenerid: Mirko Miilits, Marilyn Jurman, Sulev Lepik, Kristin Möllits ja Ele Metsalu. Lisaks tulevad külla muusikud Peter Põder ja Liis-Marii Vendt!

Kõik, kes osalevad mõnes väljakutses või treeningus saavad suurepärase võimaluse Koduklubisse naasta - välja jagatakse kupongid Koduklubi priipääsmega. Kõige aktiivsematel osavõtjatel on võimalik lunastada ka 7 päeva tasuta treeninguid Koduklubi jõusaalis või rühmatreeningutes. Lisaks Koduklubile on põnevaid auhindu välja pannud veel ka FitShop, Froosh ja Monkey Sport.

Koduklubi ootab kõiki huvilisi, tudengeid ja tudengite sõpru, külla 21.septembril, alates kella 7st hommikul, et ka kõige suurematel unimütsidel soojendus enne jõukatsumusi tegemata ei jääks - programmiga alustatakse kell 3. Võta osa erinevatest treeningutest ja veeda päev tervislikult, et enne nädalavahetuse peomöllu oma keha ja meeled täielikult vabastada!

PROGRAMM:

15:00-16:00 – Koduklubi majatreeneri Sulev Lepik’u challenge

Võistlus koosneb kahest osast: biitsepsi harjutusest ja kätekõverdusest. Osaleda saavad nii mehed kui naised, võistlus on aus ja jõukohane kõigile!

16:00-16:30 Fit-Alias

16:30-17:00 Fit-Alias

Lõbus kooslus treeningust ja sõnaseletusmängust Alias. Tule avastama, mis on sinu nõrgem lüli. Võistlus kestab vaid pool tundi!

17:30 – 18:25 – Vana hea kehalise kasvatuse tund

Meenutame koos keskkooliaegset kehalise kasvatuse tundi, kus tundi alustati rivistusega, tehti üldkehalisi ja arendavaid harjutusi ning lõpus mängiti lõbusat meeskonnamängu. Oled just oma armsa keskkooli lõpetanud või on see juba kauge minevik? Mõlemal juhul on kõik oodatud! Kekaõpsiks Ele Metsalu.

18:30 – 19:25 DuoChallenge

Väljakutse, kus on vaja vähemalt kahte võistlushimulist osalejat. Märksõnadeks kahemäng ning väljakutse! Sporti saab teha ka naeratus huulil ja nautides head seltskonda.

19:30 - 20:30 BodyART

Keha ja meele treening, kus harjutused mõjutatud joogast, füsioteraapiast, idamaistest võitluskunstidest, kui ka tavalistest jõuharjutustest. Selles treeningus pole vaja karta keerulisi sammukombinatsioone - lõdvestu ja treeni mõnusa muusika saatel. Treeneriks Kristin Möllits.

20:35 – 21:50 Rocket Jooga live muusikaga (75 minutit!)

Meeleoluka päeva lõpetuseks aitab Marilyn Jurman keha ja meelt rahustada mõnusa joogaga, mille teeb eriliseks Peter Põder, kes loob kitarri saatel trennisaali imelise atmosfääri.

Vaata lisainfot rühmatreeningute kohta kodulehelt www.koduklubi.ee või programmi kirjeldusi www.facebook.ee/koduklubo/events

Lisainfo:

+372 56 810 888

telliskivi@koduklubi.ee

Koduklubi on avatud E-R 07-22; L-P 09-20

ja asub aadressil Telliskivi 60, hoone O

Loe edasi