Uudised

10 põhjust, miks peaksid Koduklubi 4 nädala väljakutse vastu võtma!

Julgemad on juba liitunud Koduklubi väljakutsega. Kas Sina kahtled veel?
Siin on 10 põhjust, miks peaksid Motivatsioonikuu 4 nädala väljakutse vastu võtma:

1. Andes endale ja Koduklubile lubaduse, et käid 3x nädalas trennis on alla andmne raskem.
2. Ette antud kavad on hea võimalus tekitada treenimisel kindel struktuur. Nii ei tule Sa enam kunagi jõusaali uitama, vaid saad kindla sihi treeningkava lõpetada.
3. Iga kava on erinev ning aitavad õppida uusi tehnikaid ja jõusaali trenažööre, mille puhul oled end varem ebakindlalt tundnud.
5. 3x nädalas trenni teha on optimaalne koormus algajale. Võid kindel olla, et pärast väljakutset näed füüsilises vormis muutusi ning tunned võidukalt!
6. Kõik kavad jäävad Sulle ehk võid kavasid ka edaspidi kasutada. Kõige paremini näitab tulemust treenides samade kavadega vähemalt 3 kuud, tõstes jooksvalt koormust lisaraskustega.
7. Kõige tublimad, kes peavad lubadusest kinni ning teevad treeningud järjepidevalt lõpuni saavad premeeritud Koduklubi ja FitShopi poolt!
8. Koduklubis on 3x nädalas majatreener Sulev, kelle poole on alati võimalus pöörduda - ei ole olemas lolli küsimust!
9. Väljakutses osalemine on tasuta ning sobilik kõigile - mehed või naised; noored või vanad; edasijõudnud või algajad.
10. ÜKS tund trenni on kõigest 4% Sinu päevast. Ei mingeid vabandusi! wink
 

Motivatsioonikuu

Motivastioonikuu
Loe edasi

Motivatsioonikuu ehk 4 nädala väljakutse!

Hei Spordisõbrad!

Oktoober on muutuste aeg - puulehed värvuvad kirjumaks ning päevad kisuvad hämaramaks. Mis Sa arvad, kui läheks sügisega kaasa ning võtame koos ette ühe muutuse?!
Koduklubi kuulutab oktoobri motivatsioonikuuks ehk 4 nädala väljakutse!

Oled pidevalt mõelnud, et sooviksid trenni minna, kuid ei tea, kust alustada? Rühmatrennides teistega higistamine ei ole sinu jaoks, kuid jõusaalis ei oska ka midagi teha?
Koduklubi aitab Sind! Tule registreeru end oktoobri muutujaks ning kõik muu jäta juba meie hooleks.

Kampaania sisu:
Muutuse kuu kestab 4 nädalat ning sisaldab 12 treeningpäeva (3x nädalas). Koduklubi personaaltreenerid - Mirko, Merilin, Jekaterina ja Villu - on hoolitsenud selle eest, et kõikidel nädalatel oleks Sinu trenn võimalikult efektiivne ja motiveeritud. Nende poolt koostatud treenngkavad viivad Sind soovitud eesmärgini.
Iga kord, kui Koduklubi uksest sisse astud, ootab Sind ees uus kava, uus algus ja uus muutumine! 

Kampaanias osalemine on TASUTA!
PS! Seda on küll raske uskuda, kuid lisaks sellele, premeerib Koduklubi kõiki tublisid, kes on regulaarselt trennilainele saanud ning kõik treeningkavad edukalt lõpetanud, põneva kingitusega!

Küsi lisainfot Koduklubi administraatorilt.

Sa ei pea olema parim, et alustada, Sa pead alustama, et olla parim! 

NB! Ära unusta teha enne ja pärast väljakutset kehaanalüüs, et kuu möödudes oma saavutusi näha.

Motivatsioonikuu
Loe edasi

HOIATUS!!! Viiruste kõrghooaeg on alanud!

Targad Bakterid

Pole ilmselt kellelegi võõras, kui tüütu on üks kogu pere jalust niitev haigus. Vähemalt nädal koduseinte vahele aheldatuna, olles nakkusohtlik ja mittetahetud kontakt teistele. Tüütu nohu ja köha ka peale aktiivse
haiguse seljatamis või oled alles eelmisest viirusest toibunud, mõni päeva end taas inimesena tundnud ja siis jälle uus tõbi kallal.

Kouklubil on mõned soovitused, kuidas haigestumist vältida. Lisaks sellistele ekstreemsetele võimalustele, nagu küüslauguga enese "ehtimine" leidub ka palju vähem veidramaid ja tõhusamaid viise oma immuunsüsteemi turgutada!

1. Tarbi rohkelt eriti tõhusaid toiduaineid! Parimad on vana hea küüslauk, ingver, sibul, punane päevakübar ja probiootikumid!
2. Väldi nikotiini, koffeiini, tühjasid kaloreid ja piira alkoholi manustamist! Need ained kurnavad organismi ja viivad vajalikke aineid välja ning nõrgestab kaitset haiguste vastu.
3. Naera!!! Naer turgutab organismi rakkude aktiivsust ja alandab stressitaset. Niiet lase rõõm häälekalt valla ja win-win ongi käes!
4.Tarbi juur- ja puuvilju, et tõsta antioksüdantide taset! Viimased aitavad võidelda haiguste ja nakkuste vastu. Head allikad on brokkoli, roheline pipar, apelsin, porgand, kiivi, papaia, arbuus, rohelised lehelised (spinat, kale jt.), lillkapsas ja maasikad.
5. Jälgi oma vitamiinide tarbimist! Kui arvad, et toidulauast ei pruugi kogu vajadust kätte saada, siis võta multivitamiine juurde!
6. Tee regulaarselt trenni ja ole füüsiliselt aktiivne! Sügisesed jooksud/jalutuskäigud ja treeningud Koduklubis.
7. Ole hoolas hügieenis! Pese käsi ikka jooksva vee ja seebiga ning minimaalselt 20 sekundit.
8. Säilita positiivne suhtumine! Turguta oma optimismi võttes aega hinnata meeldivaid asju oma elus ja proovi mitte liialt norutada negatiivsete mõtete juures.
9. Maga piisavalt! Soovituslikult iga öö 7-8 tundi. Uneaeg on teatavasti aeg, mil keha kõige efektiivsemalt paraneb ja uueneb.
10. Puhka ja alanda stressi! Näiteks külasta toredaid sõpru, jaluta, loe, kuula muusikat, tee uinakuid, võta sooja vanni, soorita sügava hingamise harjutusi või mediteeri.

Koduklubi saab Sind edukalt toetada poolte punktide toetamisel!

Näiteks tule proovi meie rühmatrenne! Neid on meil kuuel päeval nädalas ja koguni 12 erinevat valikut! Saame koos keha ja meelt turgutada joogaga, naerda ZUMBAT tantsides, higistada HIIT treeningus,
pingutada ja anda endast maksimum Kõht Selg Tuhar, TRX või Ringtreeningus.

Personaalne lähenemine meie majatreeneri Sulevi poolt on kättesaadav E 10:00-13:00, T 18:00- 21:00 ja K 12:00- 16:00.
Juba pelgalt tema muhe meel ja kohalolek saalis on stressi maandav. :)

Kui endiselt tundub, et põhjuseid või motivatsiooni treeningsaali tulemiseks napib, siis võta osa Koduklubi personaaltreeneri Mirko Miilitsa üleskutsest - jõuludeks elu parimasse vormi ehk #koosjouabrohkem! Palju positiivset tuge ja energiat on garanteeritud!

Mis siin enam kaaluda, alusta juba täna võitlusega tervema keha nimel!

Ülaltoodud kümnest soovitustest saad lugeda põhjalikumalt SIIT.

Loe edasi

KOOS JÕUAME ROHKEM!

Kui motivatsiooni napib, siis tule kaasa personaaltreeneri Mirko Miilitsa üleskutsega - jõuludeks elu parimasse vormi ehk #koosjouabrohkem!

Nii raske kui see ka pole, peame tunnistama, et suvi on läbi. Mõni agaram trennisõber kannatab veel väljas trenni teha, kuid paljud ilmselt ei ole veel näpistava külmaga harjunud ning toas diivanil on ju ka päris mõnus olla!

Treener Mirko kutsub aga kõiki kaasa lööma projektis #koosjouabrohkem, sest rahulolu ja mõnus olemine, mis tuleb eneseületamist nõudnud treeningust, on nakatav!

"Kas trennipiltide postitamine on edvistamine? Toidupiltide jagamine liigne? Kui nendel tegevustel on selge eesmärk, siis kindlasti mitte," on Mirko kindel.

Seega - alusta juba kohe ja sea endale eesmärk! Näiteks võiks selleks olla vähemalt 2 trenni nädalas ja 3 söögikorda päevas.

Kui oled valmis Mirko ja teistega ühinema, siis: postita pilt oma trennist või jaga head toiduideed facebookis või instagramis, kasutades hashtagi #koosjouabrohkem. Osalejatele on väljapandud isegi preemiad ;)

Loe Mirko üleskutsest ja näpunäidetest lisaks: http://mirkomiilits.ee/koos-jouab-rohkem-jouluks-paremasse…/

Koduklubi ootab kõiki jõusaali ja rühmetreeningutesse, et üheskoos oma eesmärgi poole liikuda!
Oleme avatud esmaspäevast reedeni 07st-22ni ja laupäeval-pühapäeval 09st 20ni!

Heida kõrvale vabandused ja ühine üleskutsega juba täna, jaga oma pilte ja kutsu ka teisi liituma, sest KOOS JÕUAB ROHKEM!

Loe edasi