Uudised

Aprilli pühad

Head klubikülastajad, aprilli pühade ajal on meil väikesed muudatused lahtiolekuaegades!

Loe edasi

SOOVITUS! Rühmatreeningud meestele!

Tihti alahindame rühmatreeningu olemust - tundub “naistekas”, liiga kerge. Usukuge, te pole ammu nii higistanud. Vali treening, mis on korralik fatburn või aitab taastuda. Igaljuhul hea vaheldus jõusaalile.
Proovi ka Sina ja pane end trenni kirja!

ESMASPÄEV: 18:00 - 18:55 RINGTREENING (Susie-Ann Viirg)
Ringtreeningus kasutatakse mitmeid erinevaid spordivahendeid sooritamaks harjutusi kogu kehale. Koormust saavad kõik lihasgrupid terve tunni vältel. Tund algab soojendusega ning tööosas treenitakse läbi kõik "spordijaamad", kus sooritatakse erinevaid harjutusi. 
Harjutusi ei sooritata muusikasse ega sisalda tantsukombinatsioone.

TEISIPÄEV: 17:30 - 18:25 RING&ROUND (Kristin Möllits)
Sarnaneb Ringtreeningule. Tunni põhiosas sooritatakse erinevaid harjutusi (8-12), mis on paigutatud „jaamadesse”. Igas jaamas sooritatakse ühte harjutust ca 50 sekundit. On küll ajaline piirang, kuid korduste arv sõltub iga osaleja treenituse astmest. 
Ühes treeningus läbitakse 2 ringi. Ringide vahepeal tehakse kardioharjutusi (jooksud, hüpped jne). Harjutusi ei sooritata muusikasse ega sisalda tantsukombinatsioone.

KOLMAPÄEV: 17:30 - 18:25 SUSPENSION TREENING (Susie-Ann Viirg)
Suspension training on kogu keha treening, kus kasutatakse erilist spordivahendit TRX. Kõiki harjutusi sooritatakse vaid oma keharaskusega. Treening on väga tõhus ja koormust saavad kõik kerelihased, kaasaarvatud ka süvalihased, mida tavaliselt teised treeningud väga ei hõlma. Harjutusi ei sooritata muusikasse ega sisalda tantsukombinatsioone.

KOLMAPÄEV ja NELJAPÄEV 20:30 -21:25 PILATES (Liisa Mäemets)
REEDE 17:30 - 18:25 PILATES (Villu Viikholm)

Pilatese süsteemi harjutused õpetavad kontrollima oma keha ja liigutusi ning muudavad liikumise tõhusamaks ja pingevabaks. Peamiseks eesmärgiks on nõrkade lihaste tugevdamine, pinges lihaste venitamine, liikuvuse ja painduvuse suurendamine, lihaskorseti arendamine ning õige hingamise õpetamine. 
Harjutusi ei sooritata muusikasse ega sisalda tantsukombinatsioone.

ESMASPÄEV, KOLMAPÄEV, REEDE ja PÜHAPÄEV: JOOGA
Koduklubis toimuvad järgmised joogatunnid:
Jooga Rocket, 
YogaFunc,
Yin Jooga
Ashtanga Vinyasa Modifitseeritud Esimene Seeriat
Jooga on väga kasulik kõigile jõusaali harrastajatele. Jooga muudab keha elastsemaks, painduvamaks ja tugevamaks, mis aitab vältida vigastusi. Meie keha kasutab mitmeid pisemaid lihaseid raskustega treenides, mille elastsus on väga oluline. Pealegi jõutreeningus on väga oluline hapniku kasutus ehk õige hingamine - jooga on parim viis, kuidas õppida tundma oma keha ja hingamist! 
Harjutusi ei sooritata muusikasse ega sisalda tantsukombinatsioone.

Rühmatreening meestele
Loe edasi

Tee oma aasta lubadused teoks!

Vajad uue aasta lubaduse täitmisest väikest tõuget?

trennimentor

Olgu su eesmärgiks lahti saada mõnest lisakilost, tõsta lihastoonust või lihtsalt parandada enesetunnet – oluline on mõeldu teoks teha!
Kes on Trennimentor?
Trennimentor on hea abimees, kes aitab treeninguid alustada vältides vigastusi ning hoides motivatsiooni.

Programm koosneb kolmest osast:
1) kohtumine treeneriga, kehakoostise mõõtmine ja eesmärkide püstitamine;
2) treeningtulemuste kontroll, tekkinud küsimustele vastamine, motivatsiooni turgutus;
3) tulemuste hindamine, soovitused iseseisva treeningu jätkamiseks.

Programm kestab umbes 30 päeva ning nõuab vähemalt 3x Trennimentoriga kohtumist.
Esimesele 50 uuele Koduklubiga liitujale on Trennimentori programm TASUTA!
Hind kliendile 25 EUR
(PT treeneri konsultatsiooni 3x hind 60 EUR, Sinu võit 35 EUR)
 NB! Programmis osalemiseks peab liituja soetama Koduklubi liikmekaardi.
Programmiga on võimalik liituda kuni 31.01.2017

LISAINFO JA TINGIMUSED (Q&A) LEIAD SIIT!

trennimentor
Loe edasi

AVATUD USTE PÄEV, 8. JAANUAR!

Jõulusööma on tehtud ja olek ilmselt üsna ümmargune. :)
Kui oled üks nendest, kelle uue aasta lubaduseks on end käsile võtta ja KORRALIKULT trennis käima hakata, siis see üritus on just sulle - AVATUD USTE PÄEV KODUKLUBIS!

Avatud uste päev

Tee oma esimene trenn Koduklubis ja seda täiesti TASUTA!
LISAKS annab Koduklubi igale külalisele tasuta  JÕUSAALI TREENINGKAVA ning jagab tarkusi põnevate loengutega! Registreeri end osalejaks Koduklubi FB ürituse lehel ning oled kursis kõikide muudatuste ja uudistega -

KAVA

RÜHMATREENINGUD
10:00-11:15 Ashtanga Jooga Modifitseeritud seeria (75 min), Liis Sildnik
11:15 - 12:00 Kõht Selg Tuhar (45 min), Kristin Möllits
12:00 - 13:00 BodyART (60 min), Kristin Möllits

UUS! 13:15 - 14:00 - Laste showtantsu ja balletti tund (vanuses 6-12 a.), Carmen-Aneth Vanatoa
Carmen-Aneth on entusiastlik noor neiu, kes lõpetas Tallinna Balletikoolis 9-nda klassi ja õpib hetkel spordi- ja psühholoogia suunal Tallinna Arte Gümnaasiumis 10-ndas klassis. Carmen annab tunde Dancelife tantsustuudios ning oleks valmis alustama ka Koduklubis laste/noorte tantsutreeningutega. Tooge oma noorukid trenni ja näidake osalemisega edaspidiste trennide osas huvi!

JÕUSAALI ABC (30 min)
Algusega: 11:00 / 11:30 / 12:00 / 12:30

PÕNEVAD ja PRAKTILISED LOENGUD
14:15 - 15:00 Inimese keha ja tervis - Füsioterapeut Signe Valgemäe, www.facebook.com/ryhikliinik/

  • Inimese rüht
  • treening vigastustest hoidumine
  • venitused enne ja pärast treeningut
  • praktilised harjutused ja nipid
  • küsimused & vastused

15:00 Toitumine ja trenn (30-45 min) - tervisliku toitumise ja trenni fanatt ning blogija Sille Martma, http://www.brenafitness.eu

Sille on juba tubli mitu aastat tervise ja trenni teemal ennast harinud ja mis peamine, kõik enda peal läbi teinud/praktiseerinud! Ta pole kõrgharitud toitumisspetsialist, vaid täiesti tavaline tervisliku eluviisi avastanud nooruk, nagu meie kõik. Kusagilt peab alustama ning tema on just õige inimene sellest rääkima. Tule kuula, kuidas leidis Sille oma teekonna tervisliku eluviisi suunas - millised on olnud kogemused, avastused ja ka läbikukkumised.
+ loengu lõpus EI OLE OLEMAS LOLLI KÜSIMUST! Varuge kõik küsimused kokku ja ole julge küsima - kõik küsimused saavad koos vastatud ja läbi arutatud!

SISSEPÄÄS, TREENINGUD JA LOENGUD KÕIGILE TASUTA!

Registreeri end loengutesse ja trennidesse SIIN, kirjuta telliskivi@koduklubi.ee või helista nr: 5681 0888. Kiirusta, osalejate arv on piiratud!

Haara sõber, ema, isa, õde, vend või sugulane kaasa ning alustage uut aastat tervisliku ja kvaliteetsema eluviisi suunas - tule külla!

Sinu usaldusväärne treeningpartner,

Koduklubi

Loe edasi