Rühmatreeningud

Telliskivi Koduklubi rühmatreeningud on mõeldud kõigile neile, kes soovivad kogenud treeneri juhendamisel end liigutada. Väikestes gruppides pöörab treener tähelepanu igale osalejale. Harjutused on jõukohased nii algajale kui ka väljakutsuvad ja harivad sportlikule osalejale. 

  • Treeningule registreerimiseks klõpsa vastavale päevale Treeningkalendris (treeningkalender on parema kodulehe servas; registreerimiseks pead olema eelnevalt kodulehele sisse loginud), tee seda administraatori juures või Koduklubi Facebook Messengeri kaudu.
  • Rühmatreeningutest saad osa võtta Koduklubi ühekordse külastustasu eest või omades Koduklubi paketti.
  • OLULINE: Registreeri rühmatreeningutesse hiljemalt päev varem. Treeningu toimumiseks peab olema registreerunud vähemalt 3 inimest (treeningu ärajäämisel sind teavitatakse sinu poolt edastatud kontaktidel).
  • Rühmatreeningute saal võib olla broneeritud ka muudel aegadel. Jälgi teateid saali uksel või küsi administraatorilt.

Treeningud

Kõht Selg Tuhar (KST) on tõhus treening, kus keskendutakse eelkõige kõhu-, selja-, tuhara- ja reielihastele.Treening algab mõnusalt lihtsatest sammudest koosneva soojendusosaga, kus ei leidu ühtegi keerulist sammukombinatsiooni.Tunni põhiosas (ca 40 min) parandatakse lihastoonust ja treenitakse lihasvastupidavust, tugevdades tasakaalustatult kõiki lihasrühmi (küünar- ja õlavarrelihased, tuhar ning kõht koos seljaga). Harjutuste sooritamisel kasutatakse enda keharaskust ja kergemaid abivahendeid (hantlid, kettad, kummilindid jt), jälgitakse õiget kehaasendit ja hingamist, samuti koormuse vastavust treenitusele. KST sobib algajatele, edasiõudnutele kui ka kaalukamatele inimestele ning loomulikult nii naistele kui ka meestele. Treeningu lõpetavad taastavad venitus- ja lõdvestusharjutused.

Treener: Kristin Möllits

Pilates on treeningsüsteem, mis on nime saanud selle looja Joseph H. Pilatese järgi. Pilatese süsteemi harjutused õpetavad kontrollima oma kehahoidu ja liigutusi ning muudavad liikumise tõhusamaks ja pingevabaks. Peamiseks eesmärgiks on nõrkade lihaste tugevdamine, pinges lihaste venitamine, liikuvuse ja painduvuse suurendamine, lihaskorseti arendamine ning õige hingamise õpetamine.

Harjutusi sooritatakse võimlemismatil ja kindlas järjekorras, lihtsamatelt harjutustelt keerukamatele, asetades rõhu treeningprotsessile ning harjutuse kogemusele. Pilates sobib treeninguks neile, kellele koordinatsiooni nõudvad liikumised, hüpped ja jooks on vastunäidustatud.

Treener: Kaili Kuusik

YogaFunc on muusika saatel läbiviidav mitmekülgne, funktsionaalne, mänguline treening, mis parandab rühti, painduvust, jõudu ja enesetunnet. See on jõukohane treening nii algajatele, kui ka väljakutsuv edasijõdnud fitnessi ning jooga inimestele.

Treeneriks on Tanel Ronimois 

Yin jooga erilisus kui tasase ja sügava joogastiili võlu kiiresti muutuvas (ja tihti yang tüüpi dünaamilises) maailmas on kasutusel 1970ndates aastate lõpust. Yin ja Yang on omavahel justkui vastandid, püüdes saavutada omavahelist tasakaalupunkti- pidevas kulgemises, muutumises ning teineteisest sõltuvad. Alati on yin´is yang´i ja yang´is yin´i.

Võimalus saavutada meditatiivne seisund joogas, kaasates mäningal määral ka tundides ka yang tüüpi joogat, mis põhineb kordustel ja on dünaamiline kulgemine. Yin jooga pakub aega saavutada uus sügavus eneses, läbi kehalise joogapraktika, kaasates taoistliku maailmavaadet ja Hiina meridiaanide teooriat. Yin jooga on aeglase/tasase loomuga praktika, kus asendeid hoitakse pikemalt (3-5 min või kauem) ja oluliseks on lõdvestunud olek kehas, kui on saavutatud meeldiv maksemaalne sügavus asendis. Yin joogas on kasutusel umbes 20 joogapoosi ehk asanat variatsioonidega, mis esmalt võivad näida lihtsad- võlu seisneb hoida tähelepanu endas, lubades justkui alluda ja jääda asendis paigale, olles hetkes `siin ja praegu`.

Füüsilisel tasandil, yin jooga tegeleb luude, liigeste ja sidekudedega. Lähtutakse asendi praktilisusest, jättes kõrvale soovi läheneda joogale esteetilisest aspektist. Iga keha on eriliselt erinev ning igal asendil on teatav mõju konktreetsele piirkonnale, millele keskendutakse (vajadusel võttes variatsioon asendis või alternatiivne asana).

Energeetilisel tasandil ühendab praktika endas Taoisti joogat, Hiina meditisiini meridiaaniteooriat ja olles yin`ilikus tasases olemises, samaaegselt kaasates eluenergiat vahendavaid kanaleid, mis omakorda läbivad sidekudet.

Emotsionaalsel ja vaimsel tasemel valmistab yin jooga praktiseeria ette meditatiooniks, kuna kesksel kohal on sisemise vaikuse loomine. Oluline on hinnangutevaba enesevaatleja rolli praktikas, samaaegselt aksepteerides võimalikku esilekerkivat.

Yin jooga sobi igale tasemele! Tundi tulles, palun kanna mugavaid riideid ning võimalusel midagi hiljem peale panemiseks (pikkad varrukad, sokid) kuna on võimalik, et keha jahtub.

Treener: Triin Kambek

Jõusaali Ringtreening on jõusaali treening, kus sooritatakse teatud arv erinevaid harjutusi, mitu ringi järjest. Harjutused on saalis paigutatud "jaamadesse". Harjutuste sooritamisel on kindel ajaline limiit, küll aga mitte korduste arv, see sõltub iga osaleja treenituse astmest. 

Treening algab kerge soojendusega, jätkatakse suuremate lihasrühmade treenimist jõusaaliseadmeid ja muid treeningvahendeid (kettaid, hantleid, fitball'e, kummilinte jne) kasutades. Treening lõpeb venitusharjutustega.

Neile, kes ei ole varem jõusaalis treeninud on ringtreening heaks võimaluseks teha tutvust jõusaali seadmete ja võimalustega. Kes, aga on varem jõusaalis käinud, oleks ringtreening heaks vahelduseks, sest treener valib harjutused/tekitab alternatiivid igale tasemele vastavalt. Treening sobib nii meestele kui naistele.

Treener: Erkki Klaus

Treening, mis sobib eelkõige neile, kes soovivad treenida nii lihasvastupidavust kui ka jõudu, tugevdades tasakaalustatult kõiki suuremaid lihasgruppe. Jõuharjutuste sooritamisel kasutatakse enda valitud raskustega kange, kettaid ja hantleid. Tegemist on ülesehituselt üsna lihtsa, kuid tõhusa tunniga, mis sobib nii algajatele, edasijõudnutele kui ka kaalukamatele inimestele. Tund algab soojendusega, harjutuste sooritamisel jälgitakse õiget kehaasendit ja hingamist, samuti koormuse vastavust treenitusele. Tund lõpeb venitus- ja lõdvestusharjutustega.

Treener: Kristin Möllits

Stretch & Roll aitab osalejal võtta korraks oma päevas aeg maha, kuulata oma keha, ning tunnikene tema vajadustega tegeleda. Tund koosneb dünaamilistest venitustest, mis on seotud erinevate hingamismallidega ja trigger-punktide avamisega,milleks kasutame vahurulle ja massaazhipalle.

Treener: Villu Viikholm

Kardiopoks on suurepärane hoogsa muusika saatel tehtav intensiivne poksilaadne treening, mis arendab hästi kogu keha vastupidavust ja koordinatsiooni. 

Tund on sobilik nii meestele kui naistele, nii noortele kui ka vanematele ning ei eelda mingit varasemat võitluskunstite tundmist.

Jalalöögid, põlvelöögid, haagid, käelöögid, küünarlöögid jm kokkupanduna ühendatud kaasakiskuva muusikaga. Tule ela oma emotsioonid välja ja kuluta palju kaloreid!

Treener: Keret  Villenberg

ABC on treening, mis on sobilik kõikidele spordihuvilistele. Tunnis keskendutakse erinevate baasharjutuste tehnika õppimisele, korrigeerimisele ja õige koormuse paika sättimisele. Oodatud on kõik harrastajad, kes tunnevad, et pelgalt soovist, energiast ja motivatsioonist treenimiseks jääb väheseks, kuna puudu on õige tehnika tundmine. Igas treeningus keskendutakse vaid 2-4 harjutusele ent kindel võib olla, et piisava koormuse saab kätte igal tasemel treenija. Harjutuste õppimist alustatakse alati enda keharaskusega. Edasijõudnud saavad tunnis kasutada vabasid raskusi (hantlid, kettad, kangid jt lisavahendid).

Treener: Kristin Möllits

Treeningus pöörame tähelepanu eelkõige kerelihaste treenimisele. Sealhulgas teeme mitmeid kogu keha hõlmavaid harjutusi ja koormust saavad ka teised kehapiirkonnad.
 Tunnis sooritatavad harjutused jaotatakse sirutust, painutust, küljele painutust ja pöördeid takistavateks. 
Treening on sobilik igal tasemel treenijale. Harjutuste raskusastmeid on mitmeid ja igaüks leiab endale jõukohase! 

Kerelihaste üheks tähtsaimaks ülesandeks on hoida head rühti kogu keha pingutust nõudvates liigutustes. Sinna alla kuuluvad ka kõige tavalisemad igapäevased liigutused nagu näiteks trepist üles kõndimine, raske koti tõstmine, mööbli liigutamine jne. Samuti on neil tähtis roll ka lülisambas teatud liigutuste ära hoidmisel, pidurdamisel ning jõu ülekandmisel kätesse ja/või jalgadesse.


Paaristreening on mõnus trenn kahele, milles harjutuste sooritamisel on vajalik ka kaaslase osalus. Harjutused on kohaldatavad vastavalt treenituse tasemele ning hästi teostatavad ka vaatamata teie erinevatele füüsilistele võimetele.