Pilates 16.00-17.00 Kaili

Rühmatreening: 

Pilates on treeningsüsteem, mis on nime saanud selle looja Joseph H. Pilatese järgi. Pilatese süsteemi harjutused õpetavad kontrollima oma kehahoidu ja liigutusi ning muudavad liikumise tõhusamaks ja pingevabaks. Peamiseks eesmärgiks on nõrkade lihaste tugevdamine, pinges lihaste venitamine, liikuvuse ja painduvuse suurendamine, lihaskorseti arendamine ning õige hingamise õpetamine.

Harjutusi sooritatakse võimlemismatil ja kindlas järjekorras, lihtsamatelt harjutustelt keerukamatele, asetades rõhu treeningprotsessile ning harjutuse kogemusele. Pilates sobib treeninguks neile, kellele koordinatsiooni nõudvad liikumised, hüpped ja jooks on vastunäidustatud.

Treeneriks on Kaili

Treeningu tüüp: rahulik treening kehale ja meelele

Treeningu kestvus: 55 min

Treener: 

Kaili Kuusik (rühmatreener - Pilates)

Juhendan klassikalise pilatese treeninguid. Ülikoolis olen erialana õppinud psühholoogiat. Minu motoks on, et tee teistele seda, mida sa tahad, et sulle tehtaks ja ära iial anna alla. Kui on raske, puhka ja astu samm edasi. Suurimaks saavutuseks pean pidevat enesearengut ning enda mugavustsoonist väljas elamist ja uute asjade katsetamist. Hirm on illusioon, mis kaob tegutsedes ja seetōttu ei tasu midagi tegemata jätta, mis natukenegi ligi tõmbab ja huvi tekitab. Armastan üle kōige liikumist, värsket õhku, loodust ja häid inimesi. Tahan elu kogeda ning seda teiste omasugustega jagada.

Aeg: 
pühapäev, jaanuar 21, 2018 - 16:00 kuni 17:00

Logi sisse/registreeru

Või logi sisse kasutades...