PUMP 17.30-18.25 Kristin

Rühmatreening: 

PUMP(55 min) - Treening, mis sobib eelkõige neile, kes lisaks tavapärasele kardio- või jõusaalitreeningule soovivad tunni jooksul treenida nii lihasvastupidavust kui ka jõudu, tugevdades tasakaalustatult kõiki suuremaid lihasgruppe. Jõuharjutuste sooritamisel kasutatakse enda valitud raskustega kange, kettaid ja hantleid. Tegemist on ülesehituselt üsna lihtsa, kuid tõhusa tunniga, mis sobib nii algajatele, edasijõudnutele kui ka kaalukamatele inimestele. Tund algab soojendusega, harjutuste sooritamisel jälgitakse õiget kehaasendit ja hingamist, samuti koormuse vastavust treenitusele. Tund lõpeb venitus- ja lõdvestusharjutustega.

Treener: 

Kristin Möllits (personaal- ja rühmatreener)

Treeneritööga alustasin 2007. aastal esimeste spinningutreeningute juhendamisega. End vaikselt, kuid pidevalt arendades jätkasin peagi ka teiste treeningstiilidega (aeroobika- ja tantsutunnid, jõusaalitreeningud, keha&meele tunnid).

Aeg: 
Esmaspäev, jaanuar 8, 2018 - 17:30 kuni 18:25

Logi sisse/registreeru

Või logi sisse kasutades...