Treenerid

Klassikalise pilatese õpetaja, kes pöörab natukene rohkem
tähelepanu keha ja liigeste tööle ja foam-rolleri abiga parandab ka
inimeste üldist liikuvust.
Tahan, et inimesed kes käivad minu
tundides tunneksid, et pilates aitab neil oma keha paremini tunnetada ja
tänu sellele tunda ennast enesekindlamalt ja rõõmsamalt.
 

Erialane koolitus: 

2016 PeakPilates Basic Mat

2015 Corpus Pilatese masinatreeningu koolitus (Cadillac/Reformer Foundation)

2014 Corpus Pilatese matitreeningu koolitus (Foundation)

2014 Kulturismi- ja fitnessi- ning jõusaalitreeneri erialane koolitus tasemele EKR 3 (abitreener)

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: Pilates

Olen rõõmsameelne ja aktiivne personaal- ja rühmatreener, kes aitab Sul end taas tugeva, võimsa ja jõulisena tunda.

Oma treeningutel olen karm, aga mõistlik. Pööran inimeste vigastusele ja kehahoiakule väga suurt tähelepanu. Samal ajal  olen naljakas ning panen ka kliendid naeratama. Tahan, et kõik trenni tulnud inimesed teaksid, et nad võimelised ja suutelised enamaks, kui nad ise seda arvatagi oskavad. Õpetan inimesi enda tervise ja aktiivsuse eest hoolt kandma ning oskan anda ka toitumisalast nõu.
Töötasin aasta aega Saksamaal personaaltreenerite lounge’s, kus panin inimesed läbi treeningu paremini liikuma – leevendasin seljavalusid ja suurendasin liigeste liikuvusulatust läbi treeningu.
Mõtle oma tervise peale juba täna – ennetamine on lihtsam kui tulekahju kustutamine.

Midagi põnevat minu kohta:
Olen neljakordne Eesti meister käesurumises
Hobi korras tegelen tõstespordiga
Bakalaureusekraad Tartu Ülikooli õigusteaduskonnast
Lemmikharjutus on kükk

Sertifikaadid:
ERK 3. Taseme jõusaalitreener
Rahvusvaheline personaaltreeneri litsents Saksamaalt
TRX rühmatreener
Ringtreeningu treener
Crosscore rühmatreener
Yogafunc rühmatreener
jpt

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: Suspension training (TRX), Ringtreening, YogaFunc

Ideaalne keha on paljudele kättesaamatu illusioon. Seda saavutada on võimalik, aga enamik meist ei tea, kui palju see nõuab aega ja vaeva. Minu eesmärk on aidata inimesel teha esialgu väikeseid korrektuure oma elustiilis. Liikumine, söömine, magamine - kõik need on olulised osad täisväärtuslikust elust. Küsimus on selles, kui palju keegi peaks liikuma ja sööma, et kaal langeks? Kui palju peaks magama, et täielikult välja puhata? Selle vastuse annab jätkusuutlik ja teadlik plaan, mis aitab seda kõike välja selgitada. Tähtis on see, et inimene tunneks ennast trennis käies motiveeritult ja trenniväliselt õnneliku ja täisväärtuslikuna. Ma olen personaaltreener olnud seitse aastat. See on minu kirg, ma tahan inimesi aidata!

Hetkel õpin veel juurde wellness coachingut - lähenemist, mis on tulnud USAst ja mis on mulle väga palju abiks olnud just inimeste mõistmisel psühholoogilisel tasandil. 

Tegevusvaldkonnad:

- Kaalulangetus

- Toitumisnõustamine

- Elustiili nõustamine

- Toonuse tõstmine

- Personaaltreening (personaaltreening grupile)

- Wellness Coaching

Võtke ühendust!

norman@koduklubi.ee

Treeneritöö on reaalne võimalus oma tööga inimesi aidata. Päeva lõpuks on emotsioonide laegas alati laetud säriseva energiaga, sest teiste teenimine annab tõelise jõu ka ise rohkem tahta, jõuda ja saavutada. Personaaltreeneri amet on olemuselt kindlasti “leegitsev” töö – tee seda kirega või ära tee üldse!
Eratreenerina pean tähtsaks positiivset ellusuhtumist, empaatiavõimet ja arenemistahet. Tuleb olla kliendi jaoks eeskujuks ja teenäitajaks. Võib öelda, et hoolimata tasuta treeningkavadest, toredatest fitness-appidest ja tuhandetest videotest, kasutatakse aina rohkem personaaltreeneri teenuseid, sest inimesed on erinevad ja soovivad endale isikustatud lähenemist ning teadjat nõuandjat, kes oskaks küsimustele vastata.
Olles ise erinevaid kaalust alla ja kaalust juurde menüüsid proovinud, peensusteni välja töötatud treeningprogramme täitnud ning erinevaid terviseteenuseid ostnud, meeldib mulle mõtteviis, et tasud lühikesel perioodil eratreenerile/nõustajale, kes on end aastaid sel alal harinud ja kogemusi omandanud ning annab oma parimad teadmised sulle edasi. Sinu eest on justkui keegi ajakuluka töö ära teinud.

Soovitused tervise eest hoolitsejatele:

  • Esmalt soovitan alati alustada toitumise üle vaatamisega. Siiani olen kõikide klientide kaaluprobleemid lahendanud esmalt korrigeerides toidulauda ja sinna juurde elementaarne liikumiskava. Toitumisest sõltubki tegelikult väga suurel määral meie tervis ja meeleseisund. Milline on kehakaal, palju on energiat, milline on tuju, kuidas magame, kuidas taastume trennist …
  • Treeningu ajal naudin vee joomist ja lemmikampsuks on kujunenud enne trenni tugev kõhutäis tatra, liha ja salatiga. Peale trenni söön tavaliselt banaani või joon magusat kohupiimašeiki.
  • Treeningutel on kõige olulisem olla järjepidev. Selle lihtsa mõtte rakendamine on tõeliselt väljakutsuv. Järjepidevalt trenni tehes näitad iseendale, milline on su iseloom. Kas jätad asju pooleli või viid lõpuni. Seepärast öeldaksegi, et trenni tehes kasvatad kõige rohkem iseloomu ja lihased on heaks boonuseks.

Treeninvahenditeks valiksin:

  • Vabad raskused – saad tipptulemused ja loovalt läheneda. Hantlid ja kangid on ülihead vahendid saavutamaks hea tervis ja vorm. Oma keharaskus – sinu keha on väga hea “hantel”. Oma kehaga treenides saad aimu, milline on sinu tegelik vorm ja kui hästi oma kehas end tunned.
  • TRX – geniaalselt lihtne vahend, millega saab oma keharaskust kasutades igal pool kogu keha läbi treenida. Tänu läbimõeldud disainile on jõukohane igaühele ja eriti hästi tugevdab kerelihaseid.

Omandatud litsentsid:

EKFL treeneri litsents - personaaltrenn, TRX-trenn, oma keharaskus, vabad raskused, jõusaal

Personaaltreener

Olen personaaltreener, sest see amet annab võimaluse oma kliente tugevamaks, tervemaks, vastupidavamaks, enesekindlamaks ja rõõmsamaks muuta läbi teadliku treeningu ja toitumise. Minu jaoks on olulised treeneri/nõustaja omadused avatus ja arenemisvõime. Amet nõuab, et pean pidevalt ajaga kaasas käima, edasi arenema ja oma teadmisi jooksvalt täiendama.

Personaaltreeningu suurim efektiivsus peitub treeningu ja toitumise kohandamises lähtuvalt konkreetse kliendi eripäradest, võimalustest, vajadustest ja eluviisist – leida kliendile sobilikud harjutused ning variatsioonid harjutustest, mida ta on hetkel võimeline turvaliselt sooritama, korrigeerida kliendi toitumisharjumusi nii, et need sisaldaksid talle meelepäraseid valikuid ning sobiksid tema elurütmiga, seeläbi liikuda järk-järgult püstitatud eesmärgi suunas.
Kaalulangetamise juures on kõige olulisem korrigeerida toitumist. Püsiva tulemuse toovad regulaarne toitumine ja liikumine. Suunan klienti oma toitumis- ja liikumisharjumusi samm haaval, aga järjepidevalt muutma, et uued harjumused jääksid püsima.

Toitumisest ja trennimõtetest

  • Trenni teen enamasti kaks tundi pärast mitmekesist hommiku- või lõunasööki ning treeningujärgselt söön ära kaasas oleva õuna. Treeningu ajal joon puhast vett ning soovitan seda teha kõigil.
  • Eesmärgid olen saavutadun järjepidevuse ja järk-järgulise progresseerumisega. Väga oluline faktor on ka treeningutest taastumine.
  • Parimateks trennivahenditeks pean oma keharaskust, kummilinti ja vabu raskuseid. Oma keharaskusega treenindes saab kõige parema ülevaate oma hetke vormi ja kehatunnetuse kohta. Sealt edasi on hea progresseeruda kasutades kummilinti ning hantleid/kettaid.
  • Minu vaimu värskendab reisimine – maailma avastamine ja silmaringi laiendamine läbi oma kogemuste.

Omandatud litsentsid:

FAF PERSONAL TRAINER - personaaltrenn, oma keharaskus, vabad raskused, jõusaal

Personaaltreener
Olen praktiseerinud joogat alates aastast 2012. Ashtanga Vinyasa joogaõpetaja paberid omandasin 2015 aasta suvel "It's Yoga Helsinki" koolis ning sellele järgneval talvel Rocket jooga paberid "It's Yoga Fuerteventura" koolis. 2016 aasta alguses käisin ennast täiendamas aasias, kus lisaks erinevatele jooga praktikatele, läbisin ayurveda jooga massaaži ning Vipassana meditatsiooni kursused. Olen lõpetanud TÜ Viljandi Kultuuriakadeemias näitlemise ja hetkel õpin jooga kõrvalt Tallinna Ülikoolis Psühholoogiat.
 
Pööran tunnis tähelepanu indiviidi isiklikule teekonnale ja keha joonisele. Usun, et jooga sobib kõigile. Kõik kehad, elud ja kogemused on erinevad, ja igat poosi on võimalik modifitseerida vastavalt inimese vajadusele. Ka modifikatsioonides on kasulikus.
 
Minu eesmärk on pakkuda õpilastele turvalist, lahket ja kannatlikku õhkonda, kus õpilane õpib oma keha kuulama, oma füüsist tugevdama ning meelt rahustama.
Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: Rasedate Jooga

Pilatese treeningmetoodika looja Joseph H. Pilates uskus, et muutused toimuvad läbi liikumise ning liikumine tervendab. Olen ise kogenud, et Pilates parandab kehatunnetust ja rühti, arendab jõudu ning toetab keha ja meele kooskõla saavutamist, mis aitab igapäevaste pingetega tõhusamalt toime tulla. Soovin aidata Pilatese tunnis ka Sinul õppida oma keha paremini tundma ning nautida liikumist.

Olen läbinud Corpus Pilatese anatoomia, füsioloogia, Mat Foundation ning Mat Level 1 kursused.

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: Pilates

Minu jaoks on oluline, et jooga oleks nii vaimne, energeetiline kui ka füüsiline rännak. Olen õppinud ja praktiseerinud alates 2013. aastast erinevaid joogastiile otsides seda tasakaalu, kuni leidsin Taist enda joogaõpetaja Lorraine Taylori, kelle juures läbisin ka 200-tunnise ashtanga joogaõpetaja koolituse, omandades ka Yoga Alliance sertifikaadi. Samuti, olen läbinud 50 tunni Yin jooga koolituse Sebastian Pucelle ja Murielle Burellier käe all. Lisaks olen õppinud Tais Agama joogas energeetilist joogat, Kamboodžas Vagabond Temple'is yiengar ja kundalini joogat ning praktiseerinud mitmete erinevate õpetaje juures Austraalias, Tais ja Eestis.

Olen ka läbinud 180 tunnise Tai massaži koolituse ja reiki II astme. 

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: Jooga

Olen tegelenud kulturismiga üle 10 aasta ja sport on osa minust. Treeneritöö juures meeldib võimalus inimesi aidata. See pakub mulle rohkelt rõõmu. Treeneriameti puhul on töö ja hobi käsikäes. Klientidega suheldes olen märganud, et neile meeldib minu empaatiavõime. Kuigi olen ise võistlev sportlane, mõistan erinevate vajaduste ja eesmärkidega inimesi. Treenin nii võistlejaid kui ka lihtsalt head vormi hoida soovijaid.
Öeldakse, et raamatu järgi on raske poksima õppida. Personaaltreeninguga saab leida just kliendi vajadustele sobivaima lähenemise. Samuti saab veenduda, et vajalik tehnika omandatakse õigesti. Personaaltreeningud aitavad kiiremini ja lihtsamalt eesmärgile jõuda. Ka motivatsioon on suurem.
Oma keha eest hoolitsejatele soovitan esmalt paika panema eesmärgi. Seejärel saab keha rasvapõletusvõimetele tuginedes paika panna eesmärgiks kuluva aja ja tempo. Tuleb analüüsida praegust toitumist ja aktiivsust ning seda eesmärgile vastavalt korrigeerida.

Mõtteid trennist ja toitumisest

  • Enne trenni eelistan kergestiseeduvaid valke piimatoodetest ja kiiret energiat puuviljast. Pärast trenni puuvili ja vahest toidulisand. Trenni ajal joon tavaliselt vett, raskemal treeningperioodil ka aminohappeid. Kui toitumine on paigas, siis lühikese trenni ajal pole vaja erilist spordijooki.
  • Nii väikeste kui suurte eesmärkide puhul pean oluliseks järjepidevust ja distsipliini. Kui plaanist kinni pidada, avalduvad tulemused peagi.
  • Minu lemmiktreeningvahendite hulka kuuluvad kang, hantlipaar, kükipuur. Tervet keha hõlmavat treeningut saab läbi viia ka minimaalsete vahenditega.

Lisaks fitnessi-valdkonnale meeldib mulle olla kursis teadussaavutustega nii oma alalt kui ka laiemalt ning huvitun ka psühholoogiast ja klaverimängust.

Omandatud litsentsid:

EKFL treeneri litsents - personaaltrenn, TRX-trenn, oma keharaskus, vabad raskused, jõusaal

Personaaltreener

Treeneritööga alustasin 2007. aastal esimeste spinningutreeningute juhendamisega. End vaikselt, kuid pidevalt arendades jätkasin peagi ka teiste treeningstiilidega: erinevad aeroobikatunnid (sh Step Aeroobika), lihastreeningud, lõdvestus- ja venitustreeningud, keha- ja meele tund bodyART®, kõrgema intensiivsusega intervalltreeningud jpt.

Liikumisega olen tegelenud juba lapsepõlvest saati. Kui sel perioodil oli põhiliseks suunaks tants, siis armastus kõige selle vastu, mis kuulub treeningmaailma, on nende aastatega aga üha kasvanud ja kasvanud. Ma pole kunagi võtnud treeningute juhendamist kui tööd, mille eest makstakse lihtsalt palka, vaid annan igat tundi nii nagu oleks see mu ainus ja viimane, üritades anda endast vaid parim. Suhtun igasse treenijasse suure lugupidamisega, sest tean, et kõige raskem samm on neil juba selja taga: astumine üle treeningsaali lävepaku.

Treenerina töötan just sel põhjusel, et see annab mulle võimaluse nautida iga „tööpäeva" aidates oma klientidel jõuda tervema, tugevama ja õnnelikuma mina juurde.  Armastan neid emotsioone ja energialaengut, mida näen treenijate silmades ja liigutustes, tahtejõu kasvu ja sisemise rahulolu tõusvat joont otse taevasse. See kõik kokku annab aga mulle endale rohkem jõudu kui arvata võiks! Usun, et treenerina peaks tegutsema ainult suure pühendumuse, kire ja armastusega! 

Koduklubis tegutsen alates 2014. aastast. Selle lühikese aja jooksul on klubi mulle väga armsaks saanud või nagu nimigi ütleb - koduseks kohaks, kuhu alati sooja südamega sisse astun. Ootan Teid kõiki Koduklubisse, et koos enda kehale ja meelele rõõmu pakkuda!  

Omandatud litsentsid ja tunnistused: 

  • Eesti Olümpiakomitee EOK Aeroobikatreeneri 3. taseme litsents. Tunnistuse nr: 069098
  • bodyART® School Rahvusvahelise keha ja meele (body&mind) treeningu bodyART® treenerilitsents. 
  • FAF (Fitness Academy of Finland) Indoor Cycling (sisejalgratta treening) treenerilitsents.
  • Osalen nii tihti kui võimalik erinevatel koolitustel, workshopidel ja conventionitel nii Eestis kui ka Itaalias. Suure rõhu panen iseseisvale õppimisele läbi erinevate allikate, olgu nendeks siis targad raamatud, usaldusväärsed internetikanalid või praktilised kogemused ning töö igapäevaselt. Inimene õpib ju terve elu! :) 
Rühmatreener

Olen tantsimisega tegelenud 9-aastaselt alates ning praktiseerinud Tallinnas Dance Act tantsutreeningutes ja Fine 5 moderntantsu koolis. Tänaseks olen läbinud rahvusvahelise Zumba instruktori ning Zumba Kids & Zumba Kids Jr intstruktori koolitused ning oman Eesti Võimlemisliidu rühmatreeningute treeneri 3. taseme kvalifikatsiooni. 

Soovin tuua oma tunnis osalejate näole naeratust ja ellu rohkem positiivsust. 

Kohtumiseni Zumbas!

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: ZUMBA

Usun, et kõik inimesed võivad liikumist nautida, kui nad valivad meelepärase ning enda võimekusele vastava liikumisviisi või spordiala. Põhiline on pingutusest ja eneseületusest rõõmu tunda!

Tervis ja sport on alati olnud minu huvideks. Olen erialalt füsioterapeut ning eelnevalt tegelenud ka vesiaeroobika ja lihastreeningu tundide juhendamisega. Zumba avastasin enda jaoks aastaid tagasi kui tantsimisest ja tunni elevast meeleolust saadud energia ikka sinna trenni tagasi tõi. Nüüdseks olen läbinud Zumba instruktori koolituse ning naudin ise sellise energia tekitamist ja edasi andmist.

Minu jaoks on oluline, et tunnis osalejad tunneksid liikumisest rõõmu, naudiksid tantsimist ja muusikat ning lahkuksid hea emotsiooniga!

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: ZUMBA
Fitness minu jaoks ei ole töö, vaid eluviis, lahutamatu osa minust. See tegevus annab võimaluse areneda, olla kasulik oma klientidele ja samuti aitab endal saada paremaks. Ma alati töötan infividuaalselt ja tulemuse peale.
Olen võistlussportlane. Alati töötan individuaallselt ja tulemuse peale. Arvan, et aga keha võib lähendada ideaalsele vormile. Tean seda, tuginedes enda kogemusele (olen alla võtnud 30 kilo). 
 
Esimene kõrgharidus on disaini ja graafika alane (Eesti Kunstiakadeemia). Kasutades loomingulist lähenemist õppisin kujundada enda unistuste keha. Treenin inimesi aastast 2013. Pidevalt tõstan enda kvalifikatsiooni. 
Nothing is impossible! wink
 
Peamised treeningtüübid:
  • Jõusaal
  • Treening enda keharaskusega 
  • Treening vabade raskustega
Personaaltreener

Ma armastan liikumist ja pean seda oma elu tähtsaks osaks juba pisikesest peale. Tantsimise ja aeroobika juurde jõudsin varakult ning sellest ajast saati on need mind saatnud. Viimased viis aastat olen pühendunud teiste treenimisele. Liikumine on minu  jaoks see, mis paneb naeratama ja tundma ennast õnnelikuna. Ma pühendan palju aega tantsule ja aeroobikale oma elust ning leian, et liikumisest saadud väsimus on kõige meeldivam ja nauditavam. Soovin ka kõigile oma trennis osalejatele, et nad leiaksid selle Rõõmu ja Sära, et liikuda ja tunda sellest naudingut ning saada häid emotsioone. Oma treeningute kaudu saan väljendada muusika- ning liikumisarmastust, mis teeb mind väljendusrikkamaks ja tugevamaks ning annab igasse päeva põnevust ja sisu.

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: BodyToning

Mind on alati paelunud superkangelased juba noorest saadik ning aja jooksul mõistsin, et me kõik saame olla omamoodi superkanglased läbi füüsilise treeningu, tervisliku toitumise, heade eluharjumuste ja saades paremaks inimeseks kui me olime eelmine päev. See on ka peamine põhjus miks ma olen valinud personaaltreeneri teekonna, et aidata kõikidel inimestel saada paremaks, enesekindlamaks, tugevamaks, tervemaks, elada täisväärtusliku elu ning tunda ennast superkangelasena. Lisaks usun ma ka tõsimeeli, et kui inimesed ületavad spordisaalis mentaalseid-ja füüsilisi barjääre ning saavutavad midagi, mida nad poleks eales uskunud et on võimelised saavutama, muutub ka igapäevaste väljakutsete lahendamine lihtsamaks.

Soovitused treenijale:

  1. Parim treening-ja toitumiskava on see mida inimene suudab jälgida. Nautige seda mida te teete. See on teie aeg, teie hetk, võimalus stressist vabaneda, ärge kuhjake seda juurde läbi selle, et te ei naudi treeningut ega toitumiskava.
  2. Harjutuste korrektne tehnika on oluline ja vajalik, et vältida vigastusi ning treenida pikemat aega.
  3. Me kõik peame tihtipeale kummardama, asju tõstma, lükkama, suruma. tõmbama. Pange põhirõhk baasharjutustele mis imiteerib inimliigutusi selliselt nagu inimkeha on loodud liikuma.

Omandatud sertifikaadid:

-FAF foundation

-FAF(Fitness academy of finland) personal trainer

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: Jõusaali Ringtreening

Minu tee joogani sai alguse umbes kümme aastat tagasi, mil esimesteks praktikaks oli kundalini jooga. Samal eluetapil tutvusin Reiki tervendava väega. Õppisin ja lõpetasin Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia etenduskunstide osakonna tantsuõpetaja erialal, samuti täiendades ennast vahetusüliõpilasena nii tantsu kui ka fotograafia erialal Inglismaal. Tants ja jooga on saatnud mind pühendumisega ja eriliseks lemmikuks on just yin jooga.

2015 aastal läbisin esimese yin jooga tutvustava paaripäevase koolituse ning sama aasta sügisel 50-ne tunnise Yin jooga õpetajate koolituse esimese osa- anatoomia, teooria ja praktika, õpetajateks Sebastian Pucelle ja Murielle Burellier.

2016 aasta sügisel läbisin samade õpetajatel käe all teise osa koolituse, mis keskendus meridiaanide teooriale, viie elemendi õpetusele, QI liikumisele kehas ja traditsioonilisele Hiina meditsiini teooria tutvustamisele- nii teoorias kui ka yin jooga praktikas. Mõlemad koolitused on tunnustatud Yoga Allienc'i poolt.

Yin jooga on aja kinkimine enesele, suunates tähelepanu pealispinnalt sügavamale ja imeline võimalus endale veelgi lähemale liikuda. Õpetaja, treereni ja praktiseerijana on oluline roll juhendada, panna tähele (vajadusel pakkuda alternatiiv asendis) ning rõõm märgata tunnis osaleja muutusi- mulle meeldib mõte igast inimeset kui isiksusest ning sellest, kuidas iga keha on eriliselt erinev.

Rühmatreener
Seotud rühmatreeningud: Yin Jooga