Rühmatreeningud

Lõdvestu, hinga ja mine vooluga kaasa - Larry Schultz.

Jooga õpetab meid ennast kuulama.
Praktika on meditatiivne voog, milles meel tasakaalustub ja muutub rahulikumaks. Lõdvestudes märkame kuidas me end praeguses ajahetkes tunneme, avaneme armastavamaks, mõistvamaks iseenda ja teiste suhtes. Järjepidevas praktikas muutub keha elastsemaks, painduvamaks ja tugevamaks. Jooga loob tasakaalu keha, meele ja hinge vahel, hoiab sind ühenduses enese sügava olemusega ja elutervena. Seeriad, mida praktiseerime baseeruvad Ashtanga Vinyasa dünaamiliselt aeroobsel ja meditatiivsel praktikal ning on kohandatud tunni pikkuseks. Esimene seeria on ilus ja tasakaalustav seeria, mis loob tugevust ja valmistab sind ette pisut nõudlikumadeks asanadeks.  Rocket 1 ja 2 on oma olemuselt pulbitsevamad praktikad.
Treening sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Treeneriks on Marilyn Jurman või Liis Sildnik, mõlemad on lõpetanud "It's Yoga" kooli ja tahavad teiega jagada oma armastust jooga vastu.

Treeningu tüüp: rahulik treening kehale ja meelele

Treeningu kestvus: 60 min

Ringtreeningus kasutatakse mitmeid erinevaid spordivahendeid sooritamaks harjutusi kogu kehale. Koormust saavad kõik lihasgrupid terve tunni vältel. Tund algab soojendusega ning tööosas treenitakse läbi kõik "spordijaamad", kus sooritatakse erinevaid harjutusi. Trenn lõppeb rahustava venitusega. Harjutusi ei sooritata muusikasse, seega saab igaüks valida endale sobiva koormuse ja tempo. Treener paneb suurt rõhku tehnika parandamisele, seega võid alati kindel olla, et sooritad harjutusi korrektselt. Treening arendab lihaste vastupidavust ja jõudu ning tugevndab südamelihaseid. Treeningust ei puudu ka korralik aeroobne pingutus. 

Treeneriteks on Susie-Ann Viirg

Treeningu tüüp: füüsiline ja pingutust nõudev

Treeningu kestvus: 55 min

Robert Steinbacheri poolt loodud funktsionaalne keha&meele treening, kus harjutused on mõjutatud nii joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest, kui ka tavapärastest jõuharjutustest. Treeningus ei ole keerulist koreograafiat ega sooritata sammukombinatsioone. Treener järgib küll BodyART põhitõdesid, kuid paneb tunni kokku lähtudes oma kogemustest ja osalejate tasemest. Aitab samaaegselt suurendada nii lihaste jõudu ja vastupidavust, kui vabastada oma meeli ja sisemist jõudu.

Treeneriks on Kristin Möllits

Treeningu tüüp: rahulik treening kehale ja meelele

Treeningu kestvus 60 min

Kõht Selg Tuhar (KTS) on tõhus treening, kus keskendutakse eelkõige kõhu-, selja-, tuhara- ja reielihastele.Treening algab mõnusalt lihtsatest sammudest koosneva soojendusosaga, kus ei leidu ühtegi keerulist sammukombinatsiooni.Tunni põhiosas (ca 40 min) parandatakse lihastoonust ja treenitakse lihasvastupidavust, tugevdades tasakaalustatult kõiki lihasrühmi (küünar- ja õlavarrelihased, tuhar ning kõht koos seljaga). Harjutuste sooritamisel kasutatakse enda keharaskust ja kergemaid abivahendeid (hantlid, kettad, kummilindid jt), jälgitakse õiget kehaasendit ja hingamist, samuti koormuse vastavust treenitusele. KST sobib algajatele, edasiõudnutele kui ka kaalukamatele inimestele ning loomulikult nii naistele kui ka meestele. Treeningu lõpetavad taastavad venitus- ja lõdvestusharjutused.

Treeneriks on Kristin Möllits

Treeningu tüüp: füüsiline ja pingutust nõudev

Treeningu kestvus: 30, 45 või 55 min (olenevalt treeningpäevast)

TÄHELEPANU! 

30-minutiline ekspresstreening ei sisalda soojendusosa! Soojenduse palume eelnevalt teha jõusaalis cardio seadmetel. Treening sobib hästi jõusaali treeningule soojenduseks või hiljem lihaste viimaseks pingutuseks ja lõdvestuseks.

Pilates on treeningsüsteem, mis on nime saanud selle looja Joseph H. Pilatese järgi. Pilatese süsteemi harjutused õpetavad kontrollima oma kehahoidu ja liigutusi ning muudavad liikumise tõhusamaks ja pingevabaks. Peamiseks eesmärgiks on nõrkade lihaste tugevdamine, pinges lihaste venitamine, liikuvuse ja painduvuse suurendamine, lihaskorseti arendamine ning õige hingamise õpetamine.

Harjutusi sooritatakse võimlemismatil ja kindlas järjekorras, lihtsamatelt harjutustelt keerukamatele, asetades rõhu treeningprotsessile ning harjutuse kogemusele. Pilates sobib treeninguks neile, kellele koordinatsiooni nõudvad liikumised, hüpped ja jooks on vastunäidustatud.

Treeneriteks on Liisa Mäemets ja Villu Viikholm

Treeningu tüüp: rahulik treening kehale ja meelele

Treeningu kestvus: 55 min

HIIT (high intensity interval training) ehk kõrge intensiivsusega intervalltreening

HIIT on kogu keha intervalltreening, mis toimub sedavõrd intensiivselt, et organismis jätkub kalorite põletamine veel mitmeid tunde pärast treeningu lõppu. Treening algab lihtsa soojendusega, seejärel vahelduvad kergemad ja raskemad funktsionaalsed harjutused (sh hüpped, jooksud, staatilised harjutused), mis on sooritatavad ainult oma keharaskust kasutades ja tõstavad kiiresti pulsisagedust. 30 minutit on üles ehitatud erineva kestusega pingutust nõudvatele intervallidele (näiteks 1 min, 45/30 sek), millele järgnevad alati lühemad puhkepausid. Treening on sobilik kõikidele, sest harjutuste sooritamise kiiruse ja raskusastme valib endale iga osaleja ise. Tähtis on kvaliteet mitte kvantiteet!

Treeneriks on Kristin Möllits

Treeningu tüüp: kõrge intensiivsusega intervalltreening

Treeningu kestvus: 30 min

YogaFunc on Jocke Salokorpi loodud kontseptsioon, mis toetub Ashtanga Jooga seeriatele. YogaFunc on muusikasse loodud treening, mis parandab nii lihasjõudu, rühti, painduvust kui ka enesetunnet. Treening sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele. 

Treeneriks on Marta Kask

Treeningu Tüüp: rahulik treening kehale ja meelele

Treeningu kestvus: 60 min

BodyToning on rahulikus tempos lihasvastupidavustreening, kus põhirõhk on lihastoonuse tõstmisel. Tund algab soojendusosaga, põhiosas keskendutakse kindlatele lihasgruppidele kasutades erinevaid abivahendeid ning treening lõpeb venitusega. Treening arendab lihasvastupidavust, koordinatsiooni ning parandab rühti. Sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Treeneriks on Hanna-Liisa Kutsar

Treeningu tüüp: füüsiline ja pingutust nõudev

Treeningu pikkus: 55 min

Make your body your machine! 

Suspension training on kogu keha treening, kus kasutatakse erilist spordivahendit TRX. Kõiki harjutusi sooritatakse vaid oma keharaskusega. Treening on väga tõhus ja koormust saavad kõik kerelihased, kaasaarvatud ka süvalihased, mida tavaliselt teised treeningud väga ei hõlma. Suspension treening suurendab lihaste jõudu, keha painduvust, arendab meie vastupidavust ja tasakaalu. Kuna puuduvad keerulised harjutuste kombinatsioonid, on harjutusi suhteliselt kerge järgi teha kogenud treeneri eestvedamisel. Treening on sobiv nii algajatele kui ka edasijõudnutele, andes mõnusa ja teistsuguse koormuse ka paljudele erinevate alade sportlastele. 

Treeneriks on Susie-Ann Viirg

Treeningu tüüp: füüsiline ja pingutust nõudev

Treeningu kestvus: 55min

Yin jooga erilisus kui tasase ja sügava joogastiili võlu kiiresti muutuvas (ja tihti yang tüüpi dünaamilises) maailmas on kasutusel 1970ndates aastate lõpust. Yin ja Yang on omavahel justkui vastandid, püüdes saavutada omavahelist tasakaalupunkti- pidevas kulgemises, muutumises ning teineteisest sõltuvad. Alati on yin´is yang´i ja yang´is yin´i.

Võimalus saavutada meditatiivne seisund joogas, kaasates mäningal määral ka tundides ka yang tüüpi joogat, mis põhineb kordustel ja on dünaamiline kulgemine. Yin jooga pakub aega saavutada uus sügavus eneses, läbi kehalise joogapraktika, kaasates taoistliku maailmavaadet ja Hiina meridiaanide teooriat. Yin jooga on aeglase/tasase loomuga praktika, kus asendeid hoitakse pikemalt (3-5 min või kauem) ja oluliseks on lõdvestunud olek kehas, kui on saavutatud meeldiv maksemaalne sügavus asendis. Yin joogas on kasutusel umbes 20 joogapoosi ehk asanat variatsioonidega, mis esmalt võivad näida lihtsad- võlu seisneb hoida tähelepanu endas, lubades justkui alluda ja jääda asendis paigale, olles hetkes `siin ja praegu`.

Füüsilisel tasandil, yin jooga tegeleb luude, liigeste ja sidekudedega. Lähtutakse asendi praktilisusest, jättes kõrvale soovi läheneda joogale esteetilisest aspektist. Iga keha on eriliselt erinev ning igal asendil on teatav mõju konktreetsele piirkonnale, millele keskendutakse (vajadusel võttes variatsioon asendis või alternatiivne asana).

Energeetilisel tasandil ühendab praktika endas Taoisti joogat, Hiina meditisiini meridiaaniteooriat ja olles yin`ilikus tasases olemises, samaaegselt kaasates eluenergiat vahendavaid kanaleid, mis omakorda läbivad sidekudet.

Emotsionaalsel ja vaimsel tasemel valmistab yin jooga praktiseeria ette meditatiooniks, kuna kesksel kohal on sisemise vaikuse loomine. Oluline on hinnangutevaba enesevaatleja rolli praktikas, samaaegselt aksepteerides võimalikku esilekerkivat.

Yin jooga sobi igale tasemele! Tundi tulles, palun kanna mugavaid riideid ning võimalusel midagi hiljem peale panemiseks (pikkad varrukad, sokid) kuna on võimalik, et keha jahtub.

Jõusaali Ringtreening on jõusaali treening, kus sooritatakse teatud arv erinevaid harjutusi, mitu ringi järjest. Harjutused on saalis paigutatud "jaamadesse". Harjutuste sooritamisel on kindel ajaline limiit, küll aga mitte korduste arv, see sõltub iga osaleja treenituse astmest. 

Treening algab kerge soojendusega, jätkatakse suuremate lihasrühmade treenimist jõusaaliseadmeid ja muid treeningvahendeid (kettaid, hantleid, fitball'e, kummilinte jne) kasutades. Treening lõpeb venitusharjutustega.

Neile, kes ei ole varem jõusaalis treeninud on ringtreening heaks võimaluseks teha tutvust jõusaali seadmete ja võimalustega. Kes, aga on varem jõusaalis käinud, oleks ringtreening heaks vahelduseks, sest treener valib harjutused/tekitab alternatiivid igale tasemele vstavalt.

Treening sobib nii meestele kui naistele.

Treeningus osalejate arv on piiratud max 6 inimesega, et treener jõuaks jälgida ja juhendada kõiki treenijaid.

Treeningu tüüp: Füüsiline ja pingutust nõudev
Treeningu kestvus: 60 min
Treener: Erkki Klaus

Meie eesmärgiks on olla tunnistajaks iseenda arengule tervema ja võimekama füüsise nimel. Keerulised sammud? Kükid ja hüpped? Jooksud? Kätekõverdused? Arvad, et need pole Sinu jaoks? MOVE annab Sulle võimaluse enda võimeid katsetada ja kogu keha proovile panna: teha just neid harjutusi, milleks oled valmis täna, täpselt sellises tempos nagu jõukohane. Olenemata lühikesest kestusest (30 min) on MOVE mitmekülgne ja aktiivne, kus tunneme tegevusest rõõmu! Treening on sobilik kõikidele: naistele ja meestele, neile, kes ei ole ammu trennis käinud, ning samuti edasijõudnutele, et katsetada oma võimete piire. Olenevalt treenija soovist sobib MOVE nii pikemaks soojenduseks kui ka lõpetuseks näiteks jõusaalitreeningule või täiesti eraldi treeninguks lõunapausil, kui tunned vajadust keha ja vaimu turgutamiseks. Tule ja proovi ning Sa ei kahetse!

Treeneriks Kristin Möllits

PUMP(55 min) - Treening, mis sobib eelkõige neile, kes lisaks tavapärasele kardio- või jõusaalitreeningule soovivad tunni jooksul treenida nii lihasvastupidavust kui ka jõudu, tugevdades tasakaalustatult kõiki suuremaid lihasgruppe. Jõuharjutuste sooritamisel kasutatakse enda valitud raskustega kange, kettaid ja hantleid. Tegemist on ülesehituselt üsna lihtsa, kuid tõhusa tunniga, mis sobib nii algajatele, edasijõudnutele kui ka kaalukamatele inimestele. Tund algab soojendusega, harjutuste sooritamisel jälgitakse õiget kehaasendit ja hingamist, samuti koormuse vastavust treenitusele. Tund lõpeb venitus- ja lõdvestusharjutustega.

ABS (25 min)- 25- minutiline lihasvastupidavustreening kerelihastele, kus mõnusat koormust saavad kõhu- ja seljalihased. Harjutusi sooritatakse nii püsti kui ka matil, kasutades enda keharaskust ning kergemaid lisavahendeid (kummilindid, hantlid, kettad jne).

STRETCH (25 min)- 25-minutiline venitustreening, kus keskendutakse erinevatele lõdvestus- ja venitusharjutustele ning õigele hingamisele. Põhirõhk on suunatud suurematele lihasgruppidele, kuid tähelepanuta ei jää ka väiksemad lihased. Treening sobib hästi jõusaali- või rühmatreeningu jätkuks.

deepWORK® - uus unikaalne funktsionaalne treening nüüd ka Eestis!

Mis on deepWORK®?

deepWORK® on sportlik, lihtne, karm, unikaalne ja üsna erinev kõigist tuntud programmidest – treening, mis lähtub viiest elemendist ja pulbitseb energiast! deepWORK® lähtub vastandite Yin ja Yang printsiibist ja ühendab funktsionaalses intervalses treeningus füüsilise ja vaimse pingutuse.

Mis on deepWORK® eripära?

deepWORK® liikumine on konstrueeritud selliselt, et seal on alati seos pingutuse ja lõdvestuse vahel, mis omakorda on kombineeritud hingamisega. Olemuselt intensiivsele, aga liikumiselt lihtsale osale järgneb staatiline nö. rahulikum osa, mis tekitab omapärase koosluse vaimsest & füüsilisest pingutusest. Erinevad treeningfaasid vastavad viiele elemendile -: maa, puu, tuli, metall ja vesi. Need omakorda põhinevad erinevatel energiaallikatel. Pärast deepWORK® tundi tunned end füüsiliselt väsinuna, kuid vaimselt kirgastununa!
 
Treeningu kestvus: 55 min

Treeneriks on Kadi Valgma

Easy Start annab võimaluse rühmatrennidega ALUSTADA. Olenemata sellest, kas oled teinud liiga pika puhkepausi või pole kunagi spordiklubis teistega koos treeninud, siin saab hakkama igaüks!

Easy Start on 55 minutit kestev kergema intensiivsusega treening, mis koosneb kahest osast. Esimene on keskmise pulsisagedusega, kergematel liikumisharjutustel põhinev kehale aeroobset koormust andev osa, kus arendatakse eelkõige vastupidavust. Tunni teises osas tehakse 15-20 minuti vältel erinevaid lihastöö harjutusi, kus koormust saavad just need lihasgrupid, mida kõige enam tavaelus kasutame. Treening aitab arendada koordinatsiooni, tasakaalu ja rütmitunnet, parandada lihastoonust ja keha liikuvust ning kindlasti ka enesetunnet ja meeleolu!

Tund on sobilik kõikidele, sest ei nõua eelnevat tantsu- või rühmatreeningu kogemust ega suurepärast füüsilist vormi ja plahvatuslikku jõudu. Treeningu lõpetab rahulik ja lõõgastav aeg iseendale.

Funktsionaalne tants kutsub kõiki, et läbi harjutuste jõuda tantsulise liikumiseni, treenida keha ning lubada treeningul olla dünaamilisem ja veelgi mängulisem.

Tunnis kasutame enese keharaskust, kasutades ka palju käsi, tegeledes loomaliku liikumisega ning põrandast saab esimene kontaktpartner. Osaleja saab arendada kehatunnetust ja vastupidavust, tutvub capoeira ning kaasaegse tantsu elementidega ning saab nautida liikumist. Treeningu tase on kõigile jõukohane ja ei kaasa keerukate koreograafiate õppimist.

Tundi tulles riietu mugavalt ning võimalusel ole paljajalu või kanna sokke.